ঔღঔ…ੲੜتحديت العالم من اجلها فــ انا الأن استحقهاੲੜ…ঔღঔ

اتعلمون لأى درجة احببتها؟؟

ღ.¸¸.اتعلمون لأى درجة احببتها ؟؟
لدرجة انى لم استخر الله بها يوما خشية ان تكون شرا لى فيبعدها الله عنى ..¸¸.ღ

الأربعاء، 7 نوفمبر 2012

انـــا...... بـــــوعـــــــــــدك


                       أنا بوعدك


عيونك هاتيها في عيني
يا اجمل ما شافت عيني

وتعالي ننسي الدنيا دي
بحبك اوي ومنى عيني

اكمل معاكي سنيني


والحلم ده شايفه قصادي

اوصف بأيه اللحظه دي
 انا بوعدك من الليله

مش هنسى حبك ليله
 اطمنى وانتي معايا

طول عمري بحلم بيكي
خلاص بقيت انا ليكي

بقي لينا مع بعض حكاية
 اليوم ده بالنسبه لي

كان حلم شاغل بالي كان
نفسي اوي تبقي عشاني

أحساسك ايه احكي لي
مكسوفه ليه بصي لي

قولي ياللي حبك خلاني
مش عايز اشوف غيرك تاني

انا بوعدك من الليله
مش هنسى حبك ليله

اطمنى وانتي معايا
طول عمري بحلم بيكي

خلاص بقيت انا ليكي
بقي لينا مع بعض حكاية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق